Programozó verseny felsőoktatási intézmények hallgatóinak

Sorry… This form is closed to new submissions.

Mutasd meg mire vagy képes!

  • A nyílt forráskód a szenvedélyed?
  • Kíváncsi vagy, mit érhetsz el tudásoddal?
  • Büszke lennél arra, ha alkalmazásod sok százezren használnák a mindennapokban?

Nevezz a „Kódolj határok nélkül!” országos felsőoktatási programozó versenyre ÉS NYERJ!

Mi a verseny menete?

2021. február 1-jén tesszük közzé előre definiált témában, azt a közigazgatás számára megoldandó problémát, melyet nyílt forráskódú fejlesztés segítségével, projektmunka keretében kell orvosolni.

A verseny weboldalán folyamatosan megtalálható lesz minden aktuális információ. A regisztrált csapatok részére az időszerű tudnivalókról hírlevelek formájában is tájékoztatást nyújtunk.

Az elkészült pályaművek benyújtására 2021. április 23. 14:00-ig lesz lehetősége a fejlesztő csapatoknak.

A beérkezett megoldások közül, az öt legjobbnak ítélt pályaművet, személyesen mutathatják be a pályázók a szakmai zsűrinek 2021. május 18-án.

A versenyen egy előre ismertetendő feladatot kell megoldani. A komplex probléma megoldása kreativitást és csapatmunkát igényel. A feladat Open Source operációs rendszeren, tetszőleges nyílt forráskódú programozási nyelven megoldható.

Fontos tudnivalók

Kérjük figyelmesen olvasd el az alábbi információkat!

A verseny menete

2021. február 1-jén tesszük közzé előre definiált témában, azt a közigazgatás számára megoldandó problémát, melyet nyílt forráskódú fejlesztés segítségével, projektmunka keretében kell orvosolni.

A verseny weboldalán folyamatosan megtalálható lesz minden aktuális információ. A regisztrált csapatok részére az időszerű tudnivalókról hírlevelek formájában is tájékoztatást nyújtunk.

Az elkészült pályaművek benyújtására 2021. április 23. 14:00-ig lesz lehetősége a fejlesztő csapatoknak.

A beérkezett megoldások közül, az öt legjobbnak ítélt pályaművet, személyesen mutathatják be a pályázók a szakmai zsűrinek 2021. május 18-án.

A versenyen egy előre ismertetendő feladatot kell megoldani. A komplex probléma megoldása kreativitást és csapatmunkát igényel. A feladat Open Source operációs rendszeren, tetszőleges nyílt forráskódú programozási nyelven megoldható.

Alkalmazandó szabályok:

  • A csapatok projektmunka szerű munkamódszerrel dolgoznak a feladat végrehajtására kiadott idősávon belül, a saját maguk által elkészített fejlesztőkörnyezetben. Az elkészített pályaműveket futtatható formában küldik meg határidőre a kért határidőre és címre. A kiválasztott 5 pályamű részletesebb bemutatását lehetővé tevő létesítési feladatokat a helyszínen a hallgatóknak kell megoldani, az ott kínált körülmények között.
  • A csapatok a verseny ideje alatt bármilyen nyílt forráskódú ismeretek elsajátítását segítő tudásmegosztó oldalt használhatnak.
  • A feladat megoldása során felhasználhatók, saját megoldásba integrálhatók a világban már létező szabad forráskódú kész megoldások. Nem építhetőek be azonban zárt, letölthető, futtatható (exe) programok. Kérdéses esetekben a szervezők döntenek.
  • A feladat kihirdetése után tilos a kommunikáció a csapatok között. A csapatok külső emberi segítséget nem vehetnek igénybe!
  • Tilos a közösségi oldalakra történő posztolás, fórumüzenet írása.
  • Tiltott eszközök használata a versenyből való kizárást eredményezi.
  • Az elkészült munkáról, az öt legjobbnak ítélt csapat, csapatonként 15 perces előadásban (megoldás ismertetése) kell meggyőzze a szakmai zsűrit. A zsűri a bemutatók és a kiértékelt megoldások forráskód minősége alapján hozza meg a végső döntését.
  • A csapatok által kifejlesztett megoldás védelme a csapat feladata. Az IT biztonsági ajánlások figyelembevétele a későbbi felhasználhatóság miatt kiemelten fontos.

Nevezési feltételek

A versenyre felsőoktatási intézmények nappali tagozatos hallgatóiból álló, elsősorban 3 fős csapatok nevezését várjuk. 2 fős csapatok nevezését is elfogadjuk, azonban minden csapat, létszámtól függetlenül azonos elbírálás alá esik a verseny során. Csapattag az lehet, aki a felsőoktatási intézménnyel nappali tagozatos tanulói jogviszonyban áll. Egy csapat csapattagjai csak ugyanazon felsőoktatási intézmény tanulói lehetnek. Egy felsőoktatási intézményből több csapat is nevezhet. Egy hallgató csak egy csapatnak lehet tagja. A nevezéshez minden csapat mellett a felsőoktatási intézmény részéről egy felkészítő tanár megnevezése is szükséges. Egy oktató egy csapat mellett vehet részt a versenyben.

Mi szükséges a nevezéshez?

Nevezési határidő 2021. január 29.

Nevezni csak a verseny.nisz.hu weboldalon található online nevezési felületen lehet. Nevezési díj nincs.

A nevezéssel a csapatok tudomásul veszik azt, hogy az eredményhirdetés eseményei médianyilvánosság előtt fognak zajlani. A nevezés sikerességéről a csapatok a nevezésnél megadott email címre visszaigazoló emailt kapnak.

A verseny fordulói

Az elkészült pályaművek benyújtásának határideje: 2021. április 23. 14:00

A bemutató időpontja a szakmai zsűri előtt: 2021. május 18.

Az eredményhirdetés időpontja: 2021. június 1.

Milyen díjakat nyerhetsz?

A döntőbe jutó legjobb 5 csapat tagjai és felkészítő tanáraik is díjazásban részesülnek.

I. helyezett
ASUS ProArt StudioBook Pro Notebook
  • A nyereményben a csapat valamennyi tagja részesül.
II. helyezett
Samsung Galaxy Z Fold2 5G DUAL SIM 256GB Mobiltelefon
  • A nyereményben a csapat valamennyi tagja részesül.
III. helyezett
HP Spectre x360 Notebook
  • A nyereményben a csapat valamennyi tagja részesül.